Bezplatná služba registrace Národní rady osob se zdravotním postižením ČR

To si přeje při ohrožení každý a je rád, že profesionálové v zachraňování, tedy hasiči, policie a zdravotníci, to dovedou. A což teprve lidé se zdravotním postižením nebo senioři, kteří potřebují pomoc druhé osoby i v běžném životě! Při povodni či úniku plynu, při požáru nebo při teroristickém útoku jsou však právě tito lidé v ještě větším nebezpečí než ostatní.

Bezplatnou službu registrace pro ně přichystala Národní rada osob se zdravotním postižením ČR. Díky ní je na jejich přání mohou vyškolení registrační pracovníci - registrátoři zařadit do registru pro použití v pražském Integrovaném záchranném systému. Většina registrátorů má zdravotní postižení, a tak dobře rozumějí obtížím, které z toho plynou. Poskytnou rady, jak jednat při krizových událostech, pomohou vytvořit nouzový seznam úkonů, jež je potřeba učinit před případnou evakuací, a věcí, jež je nezbytné vzít s sebou. Všichni, kdo přijdou do styku s důvěrnými a citlivými daty, dodržují zákon o ochraně osobních údajů.

Představme si to na příkladu: Pan Petrželka je hluchoslepý, bydlí v místě, které zasáhne povodeň. Vzhledem k tomu, že je zaregistrovaný, se na mapě znázorňující zatopenou část objeví upozornění, že tam bydlí a potřebuje zvláštní zacházení. Záchranáři se vybaví tak, aby s ním byli schopni komunikovat, spojí se s organizací, která je s to pomoci, a zorganizují odpovídající následnou péči, pokud je nutná evakuace.

Jak se s registrátory spojit:

pro osoby se sluchovým postižením Lenka Hejlová 235 521 412, 774 737 901;

pro osoby s hluchoslepotou Martina Hanusová 283 880 594, 774 737 902;

pro seniory Ivana Černá 222 333 546, 774 737 903;

pro osoby s mentálním postižením Věra Hrádková 286 586 428, 774 737 904;

pro osoby se zrakovým postižením Ilona Ozimková 221 462 491, 774 737 906;

pro osoby s duševními nemocemi Břetislav Košťál 233 551 241, l. 207, 774 737 907;

pro osoby s interními nemocemi Miroslav Diviš 235 300 053, 774 737 908;

pro osoby s tělesným postižením Tomáš Lanc 224 827 210, 777 949 127.

NÁRODNÍ RADA OSOB SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM ČR

předseda sdružení: Václav Krása, NRZP ČR Partyzánská 1/7, 170 00 Praha 7, www.nrzp.cz, IČ: 70856478, DIČ: CZ70856478

PRAŽSKÁ KRAJSKÁ RADA, kontaktní adresa: Chrášťany 171, 252 19 Rudná. Kontakty: koordinátorka: Jana Hrdá 736 751 201, praha@nrzp.cz, manažerka: Ivana Klepaczová 775 562 302, administrátorka projektu: Jana Langerová 775 562 300.

Projekt je financován z Evropského sociálního fondu, státního rozpočtu ČR a rozpočtu hl. m. Prahy, z programu JPD 3 - registrační č. projektu: CZ.01.3.07/1.1.01.3/1074.

23.1.2008 12:59:50 | přečteno 1395x | Daniel Potocký

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální