DOMINIK BOJUJE O ŽIVOT - POMOZTE MU PROSÍM

Vaši pomoc naléhavě potřebujeme pro našeho syna, téměř 5letého chlapečka, Dominička Burdu. Dominiček se narodil 6. dubna 2001 ve Frýdku - Místku. Ač je Dominik ještě malý, má za sebou těžké čtyři roky života, v nichž již dvakrát musel bojovat o svůj holý život. Poprvé v roce 2002, po těžkém úrazu popálením, podruhé v létě 2005, kdy začal krvácet z jícnových cév.

Náš Dominiček je velký bojovník a oba zápasy vždy dokázal zvrátit na svou stranu. V posledním boji však ztratil velké množství krve a následkem toho se vrátil zhruba na stupeň vývoje 1,5letého dítěte. Je však plný chuti do života a dělá pokroky každým dnem, sám, s naší maximální podporou.

Nyní by ovšem potřeboval pomoc i od Vás. Čeká jej složitá operace transplantace jater. V České republice není transplantace jater dětských pacientů tak běžnou jako je tomu na pracovišti v Hamburgu (SRN). Nemocné děti z ČR s váhou do 10 kg, které potřebují tuto transplantaci, jsou v Hamburgu operovány na náklady zdravotních pojišťoven. Děti s váhou vyšší jsou operovány v ČR. Jedná se spíše o byrokratický problém, řada špičkových lékařů přiznává, že zkušeností s těmito operacemi u malých pacientů není v ČR mnoho a přiklání se spíše k operacím v zahraničí. Ty však nejsou (u pacientů nad 10 kg) zdravotními pojišťovnami hrazeny.

Částka za tento zákrok je závratná, pro většinu českých rodin přímo astronomická - pohybuje se kolem 5 milionů Kč.

Pokud nebude náš syn transplantován, není naděje, že náš chlapec svůj třetí boj o holý život vyhraje! Jsme bezradní, ale milující rodiče odhodláni udělat cokoliv pro záchranu svého dítěte a nezbývá nám, než oslovit širokou veřejnost a prosit... Prosit o finanční příspěvek!

Podrobnosti spolu s celým příběhem a fotografiemi naleznete na internetových stránkách www.dominicek.estranky.cz

Děkujeme Vám, že jste zhlédli tyto řádky a taky Vám zároveň děkujeme za jakoukoli pomoc.

Číslo účtu zřízeného u Nadace VDV paní Olgy Havlové na které můžete posílat finanční hotovost je :

397655004/ 0400

variabilní symbol : 010406 ( nutno vždy udat )

pokud nám můžete pomoci i jiným způsobem volejte prosím na

tel. číslo: 597 431 777, případněmob. 603 993 914

rodina Burdova , Hodoňovice 59 , okres Frýdek - Místek 73901

případné dotazy týkajíce se daňových dokladů Vám rádi poskytnou na Nadaci VDV paní Olgy Havlové

zel. linka : 800 11 10 10

ikona souboruDalší informace zde

ikona souboruDalší informace zde

25.4.2006 10:53:37 | přečteno 2247x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální