Elektronickou kartu Prahy už vlastní sto padesát tisíc lidí

Praha logo
Od počátku letošního srpna vydal Magistrát hlavního města Prahy občanům již sto padesát tisíc čipových karet opencard a zájem pokračuje i nadále. Držitelé opencard nyní díky samoobslužným automatům pro nahrávání elektronických kuponů Pražské integrované dopravy již nemusejí čekat v dlouhých frontách.
  • „Lidé mají o univerzální kartu Prahy velký zájem. Pořizují si ji v tuto chvíli většinou kvůli městské dopravě, ale karta jim přináší a přinese řadu dalších výhod. Vedle dopravy je to Městská knihovna nebo placení parkovného a v příštím roce to budou například aplikace zaměřené na sport nebo kulturu,,“ shrnul dosavadní průběh projektu 1. náměstek primátora Ing. Rudolf Blažek.
  • Projekt opencard je navíc od 29. září rozšířen také o e-shop Dopravního podniku, kde si lidé mohou na svou opencard zakoupit elektronické předplatní kupony. Od počátku října platí 30 a 90 denní kupony s volitelnou dobou začátku, od počátku příštího roku to budou kupony roční.
  • „Pro ty, kteří nezvládnou nákup kuponů přes internet sami nebo nemají přístup k internetu jsou připravena speciální místa s asistencí, kde proškolený personál pomůže jak s nákupem, tak později i nahráním na kartu. Je ovšem nutné počítat s tím, že mezi nákupem provedeným přes internet a samotným nahráním kuponu na kartu musí uplynout pětidenní lhůta kvůli bankovnímu převodu platby, vysvětlil tiskový mluvčí opencard Martin Opatrný.
  • Pokud si zákazníci nenahrají zakoupený kupon do 20 dnů, objednávka se ruší a v rámci reklamačního řízení zákazník obdrží zpět zaplacenou částku.
  • Vedle těchto asistovaných míst ve vybraných pobočkách Městské knihovny v Praze a Škodově paláci slouží veřejnosti pro nahrávání zakoupených kuponů na e-shopu také tzv. validátory - samoobslužné automaty rozmístěné ve vestibulech metra linky C - Roztyly, Budějovická (jih), I. P. Pavlova, Florenc a Vltavská.
  • „Do těchto automatů stačí pouze vsunout kartu a stroj na ni sám přehraje kupon, který si lidé před tím zakoupí na e-shopu DP. Celá operace trvá pouze několik desítek vteřin, takže odbavování půjde velmi rychle a nehrozí tak tvoření dlouhých front. Spuštění e-shopu a validátorů lidem ušetří čas a navíc poskytne kýžený zákaznický komfort,“ doplnil Opatrný.
  • Vedle e-shopu je možné elektronické kupony zakoupit také na prodejních kontaktních místech: (http://www.opencard.cz/jnp/cz/opencard/kontaktni_informace/kontaktni_mista_pro_prodej_kuponu_pid.html).
    Vzhledem k tomu, že na těchto místech je možná pouze platba v hotovosti nebo platební kartou, odpadá nutnost čekat na bankovní převod.
  • Elektronické předplatní kupony jsou v e-shopu za stejnou cenu jako jejich papírová podoba, rozdíl je pouze u ročního kuponu. Ten je pro všechny zájemce, kteří již mají svou opencard, až do konce října prodáván s bonusem 475 Kč. Stejný bonus mohou v kamenných obchodech uplatnit všichni, kteří i zažádali o kartu Prahy do 20. září.
  • Další bonus připravila Městská knihovna v Praze. Žadatelé o kartu opencard, kteří podají na vybraných pobočkách knihovny příslušné formuláře do konce října, budou mít roční čtenářskou registraci zdarma.
  • Veškeré informace o opencard: opencard.praha.eu
  • Adresa a otevírací doba dobíjecích míst v Infocentru MHMP ve Škodově paláci: Jungamnnova 35/29, Praha 1, po-pá 8 - 18h.
  • Seznam poboček Městské knihovny v Praze s dobíjecími místy: http://www.mlp.cz/opencard_pobocky.htm
7.10.2008 9:39:37 | přečteno 1728x | Dana Foučková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální