Informační a antikorupční linka slavnostně zahájila provoz

TK Antikorupční linka
Obyvatelé Prahy 11 mají v ruce další nástroj, jak se mohou dovolat svých práv ve vztahu k úřadu městské části. V rámci otevřeně fungující radnice byla zavedena nezávislá informační a antikorupční linka.

„Telefonní linkou 800 104 300 chceme obyvatelům Prahy 11 zjednodušit jejich komunikaci s úřadem městské části. Zároveň na tuto linku mohou volat v případě, že budou na Jižním Městě nespokojeni například s úklidem úklidu chodníků nebo zaznamenají projevy vandalismu. Na tento telefon je možné sdělit další podněty týkající se například podezření z korupce u zaměstnanců úřadu,“ uvedl starosta městské části Praha 11 Bc. Dalibor Mlejnský.

Bezplatná linka funguje 24 hodin denně, v mimopracovní době je přesměrována na záznamník. Každý podnět je pečlivě zaevidován a odborně vyškolení pracovníci sledují plnění termínů jednotlivých podání. Stěžovatelé budou zpětně informováni o vyřízení svého podání nebo stížnosti.

Kromě linky mají obyvatelé možnost psát své podněty na e-mailovou adresu: otevrenyurad@p11.mepnet.cz, která pracuje na stejném principu.

„Chceme být otevřeným, vůči občanům kvalitně fungujícím a transparentním úřadem, proto jsme se rozhodli pro projekt Antikorupčního programu. Již nyní jsme přijali některá opatření, která k jeho naplnění povedou. Řídíme se heslem, že zaměstnavatelem úředníka je občan,“ uvedl starosta Mlejnský.

O pořádek a kvalitu životního prostředí na Jižním Městě projevují velký zájem také senioři, proto úřad již jednal o jejich zapojení do činnosti této linky.

Součástí Antikorupčního programu radnice Prahy 11 se stal etický kodex, který je přílohou pracovního řádu. Shrnuje základní pravidla o chování a jednání úředníků. Kromě jiného je v něm například uvedeno, že zaměstnanec nesmí v souvislosti s výkonem svého zaměstnání přijímat jakékoliv dary nebo jiné výhody. Kodex přesně vymezuje i termín střetu zájmů.

Jako jeden z dalších kroků, které povedou ke zkvalitnění práce Úřadu městské části Praha 11, je Veřejná kniha spokojenosti a nespokojenosti občanů. Do ní se zaznamenávají všechny projevy k práci úřadu, a to jak negativní, tak pozitivní.

Informační a antikorupční linka je na úřadu nezávislá. Její provoz má na starost společnost ABL, a.s., která byla při výběrovém řízení vybrána ze tří účastníků.

„Jsme momentálně na trhu jediná společnost, která dokáže efektivním způsobem provést protikorupční audit rizikových procesů ve veřejné správě. A současně jsme schopni nastavit komplexní systém řešení těchto rizik. Městská část Praha 11 se jako první odvážila ke kroku spolupráce s nezávislou společností ABL a uvedla v činnost antikorupční program, zejména bezplatnou nezávislou informační a antikorupční linku,“ řekl JUDr. Vít Bárta, generální ředitel ABL.

14.3.2007 15:12:58 | přečteno 2569x | PaedDr. Josef Škvor

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální