Kartička od strážníka může být upozorněním i poděkováním

Upozornění strážníka
Novinkou, kterou připravila městská policie pro řidiče od letošního března, jsou kartičky, které nechávají strážníci za stěrači parkujících vozidel. Modré a žluté letáčky s logem městské policie obsahují údaje o době kontroly, a hlavně informaci o zjištěném problému. Tím může být otevřené okno u auta, neuzamčené vozidlo, nebo rozsvícená světla. Rozdílná barevnost letáčku má samozřejmě také svůj význam. Žluté kartičky slouží jako upozornění na špatné parkování, modré jsou naopak poděkováním řidičům za to, že své auto parkují dobře a hlavně podle předpisů.
  • Strážníci rozdávají letáčky při svých pravidelných obchůzkách také v nočních hodinách. Právě touto dobu se často stávají automobily cílem zlodějů.
    „Policie důkladně kontroluje vozidla i registrační značky a prověřuje zda nepatří mezi odcizené,“ říká ředitel Obvodního ředitelství městské policie Praha 11 Petr Schejbal.
  • V roce 2008 nalezli strážníci v rámci své hlídkové činnosti o 70% více odcizených vozidel, než v roce 2007. Odcizených registračních značek odhalili téměř padesátku.
    Pro strážníky je nepostradatelným pomocníkem vyhledávací zařízení, které pro potřeby městské policie zakoupila městská část Praha 11. „Díky němu se například na přelomu února a března, podařilo v podstatě během jediné noci nalézt pět odcizených vozidel,“ řekl první náměstek primátora hl. m. Prahy Rudolf Blažek.
    „Městská část Praha 11 přispěla také na zakoupení horských kol a mobilních telefonů pro strážníky okrskáře a na zkvalitnění jejich výstroje. Je vidět, že její prioritou je, aby se v této městské části občané cítili bezpečně,“ dodal Blažek.
  • Právě bezpečnost a prevence je hlavním cílem projektu Bezpečné Jižní Město, který v naší městské části funguje a jsou do něho zapojeny všechny bezpečnostní složky a samozřejmě integrovaný záchranný systém.
  • Jihoměstská policejní statistika ve zkratce
    Loni městská policie v Praze 11 lustrovala podle ředitele Schejbala 20 759 vozidel a odhalila 10 kradených automobilů.
    Strážníci odhalili 21 033 přestupků, z toho 3 412 se týkalo veřejného pořádku, 17 621 přestupků se týkalo dopravy. Jedním z dalších závažných problému který strážníci v Praze 11 řešili a stále řeší, je konzumace a nalévání alkoholu mladistvým.
    Za rok 2008 zkontrolovali strážníci 18 284 osob, z toho 90 lidí předvedli na Policii ČR. Téměř 80 osob zadrželi pro podezření ze spáchání trestného činu a 46 osob strážníci zadrželi, jako celostátně hledané.
23.3.2009 8:55:12 | přečteno 1654x | Dana Foučková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální