Lékařská služba první pomoci v Praze v roce 2008

Pražští radní včera schválili zajištění a financování Lékařské služby první pomoci ( LSPP) na rok 2008. Ta bude zajišťována od nového roku v šesti nemocnicích, s nimiž město uzavře smlouvu o poskytnutí účelové dotace. Na provoz LSPP město v příštím roce vynaloží celkovou částku 22 milionů korun.

S pěti nemocnicemi město uzavře smlouvy o poskytnutí účelové dotace na zajištění lékařské služby první pomoci a nemocnice Na Františku dostane dotaci na tuto službu prostřednictvím Prahy 1, která je jejím zřizovatelem. Na provoz LSPP v Praze budou vynaloženy prostředky v celkové výši 22 milionů korun. V průběhu příštího roku bude město nový systém vyhodnocovat a následně může provést další úpravy i v návaznosti na novou koncepci LSPP, kterou připravuje Ministerstvo zdravotnictví. Tato služba není v současnosti v rámci celé republiky legislativně dostatečně přesně definována a zajištěna. Od roku 2003, kdy LSPP přešla do kompetencí krajů, ji v Praze zajišťovaly s pomocí městské dotace jednotlivé městské části. Na jejich rozhodnutí je, zda si nad rámec stanovený a financovaný městem zachovají vlastní smlouvy s poskytovateli lékařské služby první pomoci i v příštím roce a vynaloží na to vlastní prostředky.

„ Lékařskou službu první pomoci bude od Nového roku zajišťovat všech pět pražských fakultních a poliklinika v Palackého ulici v Praze 1, která je pro Pražany tradičním místem lékařské pohotovosti dlouhá léta. Ve všech těchto zdravotnických zařízeních bude jednotná ordinační doba, a to ve všední dny od 19 hodin do 6 hodin, o víkendu a svátcích bude pak zajištěn nepřetržitý provoz. Nastavený rozsah LSPP na území hlavního města Prahy je dostatečný a zajistí pacientům i přímou návaznost na specializovanou péči, omezí duplicitu vyšetření a umožní v případě potřeby případnou hospitalizaci pacienta,“ uvedl radní hlavního města Prahy pro oblast zdravotnictví Milan Pešák. „V průběhu příštího roku bude funkčnost a efektivita LSPP průběžně sledována a vyhodnocována, přičemž získané poznatky budou použity k dotvoření definitivní podoby systému LSPP na území hlavního města Prahy. Jednotlivé městské části budou moci dle vlastního uvážení zajišťovat služby první pomoci i ve vlastní režii,“ dodal.

V provozu bude celkem pět pohotovostí pro dospělé a stejný počet pro děti a dorost. Stomatologická LSPP bude zajišťována jako doposud v ambulanci polikliniky v Palackého 5, Praha 1. Dětská stomatologie bude provozována ve Fakultní nemocnici v Motole.

Lékařská služba první pomoci bude v roce 2008 zajištěna v těchto zdravotnických zařízeních v uvedeném rozsahu. :

Zdravotnické zařízení , rozsah péče, dotace HMP

  • Fakultní nemocnice v Motole

Praktický lékař pro dospělé
Praktický lékař pro děti a dorost
Dětská stomatologie 5 milionů Kč

  • Fakultní nemocnice Na Bulovce

Praktický lékař pro dospělé
Praktický lékař pro děti a dorost 4 miliony Kč

  • Všeobecná fakultní nemocnice v Praze

Praktický lékař pro děti a dorost 2 miliony Kč

  • Fakultní Thomayerova nemocnice s poliklinikou

Praktický lékař pro dospělé
Praktický lékař pro děti a dorost 4 miliony Kč

  • Fakultní nemocnice Královské Vinohrady

Praktický lékař pro dospělé 2 miliony Kč

  • Nemocnice Na Františku s poliklinikou
  • Poliklinika Palackého 5, Praha 1,
    příspěvková organizace - zřizovatel MČ Praha 1

Praktický lékař pro dospělé
Praktický lékař pro děti a dorost
Stomatologie pro dospělé 5 milionů Kč


12.12.2007 15:08:02 | přečteno 1731x | Dana Foučková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální