Odbor státní sociální podpory informuje

Dovolujeme si vás upozornit na důležitou změnu v dokládání příjmů za rok 2004, jež vyplývá ze zákona 124/2005 Sb., kterým se s účinností od 30. 3. 2005 mění zákon o státní sociální podpoře č. 117/1995 Sb. v plném znění.

V průběhu května 2005 budou všem současným příjemcům dávky přídavek na dítě rozesílány podklady pro možnost dalšího prodloužení této dávky od 1.10.2005.

Dovolujeme si vás upozornit na důležitou změnu v dokládání příjmů za rok 2004, jež vyplývá ze zákona 124/2005 Sb., kterým se s účinností od 30.3.2005 mění zákon o státní sociální podpoře č. 117/1995 Sb. v plném znění. Podle této novely je pro stanovení výše příjmů osob samostatně výdělečně činných nutno rozlišovat, zda se ve sledovaném roce 2004 jednalo o činnost vykonávanou jako činnost hlavní nebo jako činnost vedlejší. Změněným pravidlům dokládání příjmů osob samostatně výdělečně činných byly přizpůsobeny i rozesílané nově vydané tiskopisy „Doklad o výši ročního příjmu“. Podrobnější informace týkající se stanovení výše příjmů osob samostatně výdělečně činných vám ochotně sdělí pracovnice odboru státní sociální podpory na svém pracovišti nebo na telefonu 267914067.

Z důvodu zachování plynulosti výplat dávky státní sociální podpory přídavek na dítě vám doporučujeme vyplnit, příp. nechat si potvrdit tiskopisy „Doklad o výši ročního příjmu“ za rok 2004 a spolu s „Prohlášením osob o příjmech rozhodných pro nárok na dávku“ v nejkratším možném termínu odevzdat vše na našem odboru státní sociální podpory v Bohúňově ulici 1553. Potvrzený tiskopis „Potvrzení o studiu“pro školní rok 2005/2006 pro každé nezaopatřené dítě, které do 31. 8. 2005 dovrší 15 let věku, dokládejte až během měsíce září 2005 (s datem vystavení v září 2005).

Pokud z jakýchkoliv důvodů nebudete mít zájem o prodloužení žádosti přídavek na dítě od 1.10.2005 a nebudete tedy dokládat zpět na naše kontaktní místo vyplněné odpovídající tiskopisy, oznamte nám, prosím, písemně do 31.10.2005 tuto skutečnost. Zjednodušíte a urychlíte tím postup při ukončování Vaší dávky v naší databázi.

Úřední hodiny odboru:

Pondělí

8.00 - 17.30 hod.

Úterý

8.00 - 11.30 hod.

Středa

8.00 - 17.30 hod

Doplňující informace: pravidla pro rozlišování činnosti osob samostatně výdělečně činných platí i pro dávky státní sociální podpory sociální příplatek a příspěvek na bydlení. Pokud není činnost vykovávána jako hlavní, je nutno o této skutečnosti a době jejího výkonu doložit potvrzení od Pražské (Okresní) správy sociálního zabezpečení.

Odbor státní sociální podpory

9.12.2005 10:55:07 | přečteno 2296x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální