Otevření obchodu Galerie Vážka

Interiéry obchodu
Občanské sdružení ESET-HELP otevře dne 30.3.2006 v ul. Brandlova 1641, Praha 4 - Jižní Město tréninkový obchod pro osoby s dlouhodobým duševním onemocněním. Jedná se o obchod s dárkovým zbožím, který jsme nazvali „Galerie Vážka“.

Naši klienti zde budou mimo jiné prodávat drobné umělecké předměty pocházející nejen z výtvarných dílen pro handicapované osoby, ale také výrobky začínajících umělců, drobných řemeslníků nebo i běžných občanů, kteří nejsou výtvarníky, ale třeba tvoří originální výrobky, které nemají možnost jinde prezentovat.

Tento nový projekt mohl vzniknout nejen díky grantu, který nám byl udělen v rámci programu JPD 3 a byl podpořen z prostředků Evropského sociálního fondu, státním rozpočtem České republiky a rozpočtem hlavního města Prahy, ale také díky dlouhodobé spolupráci s Městskou částí Praha 11, která nám poskytla vhodné nebytové prostory.

Jsme velmi rádi, že se nám tento projekt podařilo prosadit a zrealizovat, neboť diagnóza duševního onemocnění zůstává i po mnoha letech osvěty v české společnosti něčím, o čem se příliš nemluví. Mnozí ji zaměňují za mentální postižení, jiní si vybavují pouze případy prezentované s patřičnou „hysterií“ v médiích a jsou přesvědčeni, že takto postižených lidí není asi mnoho a tudíž by měli být hospitalizováni v ústavech.

Realita je však jiná. Duševní onemocnění není něco, s čím se člověk bezpodmínečně musí narodit. Je to onemocnění, které může postihnout kohokoliv z nás nebo našich blízkých v kterékoliv fázi života, ať už důvodu určitých genetických předpokladů, vlivem některých tragických životních událostí nebo životním tempem, které ne všichni z nás musí zvládat. Důvodů onemocnění může být spousta, ale dopad má na všechny oblasti dosavadního života - pracovní, osobní i společenský.

Výskyt duševních onemocnění se zvyšuje a vyspělé evropské země si tento stav uvědomují a finančně podporují projekty, které pomohou situaci v této oblasti v nových členských zemích EU zlepšit.

Jedním z takto podpořených projektů je i právě náš projekt Tréninkového obchodu, jehož základním cílem je poskytnutí zaměstnání až 11-ti klientům ročně. Pracovní rehabilitace, kterou jim poskytneme, bude přispívat k obnovení jejich pracovních návyků a k opětovnému navázaní sociálních kontaktů, které jsou nezbytné pro uplatnění na otevřeném trhu práce.

Součástí obchodu bude také informační koutek, který všem zájemcům poskytne základní informace o problematice duševního onemocnění, léčbě a rehabilitačních programech poskytovaných různými organizacemi.

Naším obecným, ale domníváme se, že neméně důležitým cílem je, aby se náš obchod stal stálou součástí infrastruktury Jižního města. Aby lidé věděli, že zde mohou získat informace, aby měli možnost u nás nakoupit a vidět, že naši klienti jsou lidé jako oni, i když s určitým handicapem. Věříme, že toto vše bude postupně přispívat k odstraňování mýtů o této problematice a rozvoji občanské společnosti.

Otevírací doba obchodu je od pondělí do pátku od 10.00 do 18.00 hod.

Všichni, kteří by měli zájem s námi v rámci tohoto projektu spolupracovat (př. Nabídkou svých výrobků) nás mohou kontaktovat na e-mail: galerie.vazka@esethelp.cz Podrobnější informace nejen o tomto projektu získáte na www.esethelp.cz.

Za o.s. ESET-HELP

Radka Havlíková

Vedoucí projektu

Vážka

Tréninkový obchod Vážka
Interiéry obchodu
 
Interiéry obchodu
 
Interiéry obchodu
 
Interiéry obchodu
 
 
23.3.2006 8:32:24 | přečteno 2419x | Bc. Filip Procházka

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální