Praha 11 má novou služebnu městských strážníků

Nová služebna městských strážníků policie byla ve čtvrtek 10. dubna slavnostně otevřena v Markušově ulici v Praze 11. Skončila tak první etapa výstavby nového Obvodního ředitelství Městské policie Praha 11. Výstavbou nové služebny reaguje město na dynamický rozvoj Městské části Praha 11 a tudíž i na větší nároky na udržení pořádku a bezpečnosti.

„Městská policie v Praze 11 má v současné době 71 zaměstnanců. Trend zvyšování jejich počtu je pro udržení bezpečnostní situace a stavu veřejného pořádku nezbytný, zejména vzhledem k dynamickému rozvoji této části metropole,“ řekl první náměstek pražského primátora Rudolf Blažek, do jehož kompetence bezpečnost v hlavním městě spadá. „Výstavba byla potřebná z důvodu kapacitně nevyhovujících prostor nynějšího ředitelství v ulici U Přehrady 54,“ upřesnil náměstek Blažek.

Budova v Markušově ulici č. p. 1555 sloužila od roku 1974 jako jesle, později byla rekolaudována pro administrativní účely. Nyní se rekonstruuje pro potřeby městské policie, a to ve dvou etapách. V právě otevřené části objektu čekají na strážníky dvě šatny se sprchami a toaletami pro muže a jedna šatna pro ženy, rovněž s kompletním sociálním zázemím. Dále je zde další šatna pro okrskáře. Zázemí strážníků doplňuje prakticky vybavená kuchyň. Náklady na první etapu rekonstrukce se pohybují ve výši necelých sedm milionů korun.

Jelikož městská část počítá v budoucnu s dalším navýšením počtu městských strážníků, rozhodla se pro ně s předstihem připravit odpovídající zázemí. „Objekt s plochou zhruba 1500 m2 je oplocený a využívat ho bude pouze městská policie. Na pozemku se také nachází výjezdové stanoviště Zdravotnické záchranné služby hlavního města Prahy. Jde o první etapu výstavby nového ředitelství o výměře okolo 300 m2,“ uvedl starosta MČ Praha 11 Dalibor Mlejnský.

Přípravy druhé etapy výstavby jsou v plném proudu, její realizace by měla být zahájena v průběhu druhého pololetí letošního roku. „Celkový dispoziční koncept vychází ze současných požadavků a standardů služeben městské policie a vznikal za přímé účasti městské policie. Standard je určován současným trendem moderních administrativních budov,“ informoval ředitel Městské policie hl. m. Prahy Vladimír Kotrouš.

Ze strany městské části je to další příspěvek k rozšíření projektu Bezpečné Jižní Město, jehož je městská policie významnou součástí. Jen v loňském roce byla pro její potřeby otevřena nová služebna v obchodním centru Chodov. Kromě toho Praha 11 vybavila ze svého rozpočtu strážníky novými jízdními koly a pro zkvalitnění hlídkové služby zakoupila jako první pražská městská část dva starokladrubské hřebce. Společně s tím vybavila městskou policii Prahy 11 novými fotoaparáty a kamerami.

Slavnostní otevření služebny městské policie v Markušově ulici

Služebna Markušova001
 
Služebna Markušova001
 
Služebna Markušova002
 
Služebna Markušova003
 
Služebna Markušova004
 
Služebna Markušova005
 
Služebna Markušova006
 
Služebna Markušova007
 
Služebna Markušova008
 
Služebna Markušova009
 
 
11.4.2008 7:31:36 | přečteno 1638x | PaedDr. Josef Škvor

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální