Pražská záchranka má nové výjezdové stanoviště v Praze 11

Ojedinělé výjezdové stanoviště Záchranné služby hlavního města Prahy bylo dnes otevřeno v Markušově ulici č. 1555 na Jižním Městě. Stavbu lehké konstrukce tvoří šest obytných kontejnerů pro posádky záchranářů a kryté parkovací místo pro sanitní vozy.

„Tento kontejnerový typ stanoviště byl vybudován na základě nové koncepce, která je nesrovnatelně levnější a zároveň variabilní. Další nespornou výhodou je, že v místě bude společné stanoviště s městskou policií, které městská část za finanční spoluúčasti hlavního města Prahy připravuje,“ uvedl první náměstek primátora Rudolf Blažek.

Po vzájemné dohodě městské části Praha 11 a záchranné služby tak došlo k plánovanému přestěhování dosavadního stanoviště ze Šustovy ulici do těchto nových prostor, které poskytujívětší a modernější zázemí pro posádku i možnost krytého parkování vozidel.

„Přemístění výjezdového stanoviště znamená zlepšení dostupnosti přednemocniční neodkladné péče v této části hlavního města, kde se počet výjezdů sanitních vozidel z důvodu nové zástavby stále zvyšuje. Zlepšuje se i možnost zásahu na rychlostních komunikacích, zejména na dálnici D1,“ dodal náměstek Blažek.

Stanoviště bude v nepřetržitém provozu obsazeno jednou posádkou rychlé zdravotnické pomoci s moderním sanitním vozidlem. Ve dnech s předpokládaným vyšším počtem zásahů (např. silvestrovské oslavy, sněhová kalamita) bude posíleno o další posádku. Pokud to bude situace vyžadovat, počítá záchranná služba s navýšením personálního obsazení stanoviště natrvalo.

V zařízení je denní místnost pro posádku, včetně odpočívárny, dále pak kuchyňka pro přípravu pokrmů, šatna, sanitární prostor a sklad zdravotnického materiálu. Kromě toho je zde prostor pro dobíjení sanitních vozů a pro likvidaci odpadů.

O umístění stanoviště do areálu bývalých jeslí městská část rozhodla v červnu 2007. „V listopadu loňského roku získala Praha 11 díky podpoře hlavního města na stavbu investiční dotaci ve výši 6 milionů korun,“ připomněl starosta městské části Praha 11 Dalibor Mlejnský. Práce byly zahájeny již 10. prosince a kolaudační rozhodnutí vydal stavební úřad 4. března 2008. Kontejnery byly pořízeny za cca 1,9 milionu korun.

Obyvatele domů, žijících v bezprostřední blízkosti výjezdové základny nemusejí mít obavy ze zvukových signálů sanitních vozů. Hlavně v nočních hodinách, a také, pokud je trasa k pacientovi zcela průjezdná používají sanitní vozy při výjezdech pouze světelnou signalizaci.

Nové stanoviště záchranné služby

Nové stanoviště záchranné služby001
 
Nové stanoviště záchranné služby001
 
Nové stanoviště záchranné služby002
 
Nové stanoviště záchranné služby003
 
Nové stanoviště záchranné služby004
 
Nové stanoviště záchranné služby005
 
Nové stanoviště záchranné služby006
 
Nové stanoviště záchranné služby007
 
Nové stanoviště záchranné služby008
 
Nové stanoviště záchranné služby009
 
Nové stanoviště záchranné služby010
 
Nové stanoviště záchranné služby011
 
Nové stanoviště záchranné služby012
 
Nové stanoviště záchranné služby013
 
 
3.4.2008 9:50:40 - aktualizováno 4.4.2008 9:28:07 | přečteno 2182x | Dana Foučková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální