Radnice Prahy 11 vybavuje městskou policii další technikou

MP vesta
Strážníci z Prahy 11 dostali od městské části darem další vybavení pro svoji práci. Předání čtyř fotoaparátů s příslušenstvím v celkové hodnotě přes 15 tisíc korun a dvou videokamer za 45 tisíc korun se uskutečnilo dnes na Staroměstské radnici za přítomnosti prvního náměstka primátora Rudolfa Blažka.

„Městská část věnuje zvyšování bezpečnosti obyvatel v rámci projektu Bezpečné Jižní Město velkou pozornost. Jelikož si činnosti příslušníků městské policie, kteří jsou jedním z důležitých pilířů tohoto projektu vážíme, rozhodli jsme se přispět k dalšímu zlepšení jejich podmínek pro práci. Zároveň při této příležitosti musím osobně poděkovat prvnímu náměstku primátora panu Rudolfu Blažkovi a řediteli pražské městské policie Vladimíru Kotroušovi za péči, kterou vybavování strážníků na území Prahy 11 věnují,“ uvedl starosta městské části Praha 11 Dalibor Mlejnský.

Od hlavního města obdržela Městská policie v Praze 11 v dubnu vozidlo uzpůsobené k měření rychlosti, které používá na území Jižního Města a v sousedních městských částech Újezdě, Kateřinkách a Šeberově. Automobil má mobilní radarové zařízení s počítačem, které umožňuje posádce kontrolovat projíždějící řidiče jak v klidu v zaparkované poloze, tak i za jízdy.

Náměstek primátora Rudolf Blažek připomněl, že v této městské části je velmi dobrá spolupráce radnice a městské policie. „Chtěl bych zdůraznit, že podpora, kterou pan starosta Dalibor Mlejnský poskytuje strážníkům, se nepochybně zúročí v lepším zajištění veřejného pořádku a bezpečnosti. A jsem přesvědčen, že ji ocení i obyvatelé této městské části,“ řekl náměstek Blažek.

Strážníci dar1, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar2, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar3, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar4, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar5, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar6, obrázek se otevře v novém okně Strážníci dar7, obrázek se otevře v novém okně

V květnu se strážníci mohli z nevyhovujících prostor bytového domu v Láskově ulici přestěhovat do zcela nové okrskové služebny v Obchodním centru Chodov. Spolu s touto služebnou dostali šest nových jízdních kol v hodnotě dosahující téměř sto tisíc. Dalším příspěvkem Prahy 11 městské policii byli dva starokladrubští koně, které strážníci využijí při hlídkové činnosti v parcích a lesních plochách na Jižním Městě a v blízkém okolí, zejména v Kunratickém a Milíčovském lese a hostivařském lesoparku.

„Jednoho koně zakoupila radnice Prahy 11 za částku 189 tisíc korun a druhého za dvacet tisíc korun ročně pronajala. Městská policie pak hradí další náklady spojené s jejich službou,“ upřesnil ředitel Městské policie hl. m. Prahy Vladimír Kotrouš.

21.11.2007 19:42:37 | přečteno 2526x | PaedDr. Josef Škvor

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální