Tip na prázdniny - Tábor s nepřerušenou padesátiletou tradicí!

Tábor z helikoptéry
Zima je v plném proudu, ale naplánovat pro své děti prázdninový pobyt není na škodu již teď. Letní dětský tábor Hryzely s dlouholetou tradicí je vhodnou alternativou pro prázninový čas dětí všech věkových kategorií.
  • Pobyt je možný i pro děti s bezlepkovou dietou případně s mírným zdravotním omezením zvládnutelném v daném prostředí.
  • Program tábora trdičně zpestřují parašutisté. Děti si mohou vyzkoušet odvahu při lezení na cvičné stěně, či jízdě lanovkou.
  • Úspěch mají skupiny historického šermu, či policejní psovodi se svými ukázky z techniky kriminalistů, nebo odvaha doprovodců letadel a hasiči se svou technikou či ochránci dravých ptáků.
  • Ubytování dětí je dáno jejich věkem-mladší jsou zpravidla v chatkách a starší v podsadových dvoulůžkových stanech.
  • Strava je podávána 5x denně. Jídelníček je sestavován hlavně s přihlédnutím k chuti dětí, tak i s ohledem na zdravou výživu. Pravidelné je podávání čerstvého ovoce i zeleniny.
  • Na každém běhu jsou jako zdravotní dozor dvě zdravotnice a odborná garance zdravotní péče je zajišťována Nemocnicí Kolín. Osobní hygiena je dána oddělenými WC, umývárnami i sprchami s teplou vodou.
  • Kromě her v krásném okolí tábora ležícího v údolí s protékajícím potůčkem uprostřed posázavských lesů, je program zpestřován i výlety po okolí do Kouřimi(skanzen), do Sázavy, na Český Šternberk či do Kutné Hory

Termíny a témata dětských pobytů v roce 2009 :

  • I.běh 1.7. -18.7. Pod pirátskou vlajkou HV Pavel Céza
  • II.běh 19.7.- 1.8. Shrekův les HV Ing.Šárka Jedličková
  • III.běh 2.8.- 15.8. Simpsonovi přicházejí HV Marek Vondráček

Cena pobytu v I.běhu (18 dnů) 4.380,- Kč, ve II. a III.běhu (14 dnů) 4.080,- Kč.

Na pobyt lze získat příspěvek (zaměstnavatel rodičů,sociální odbor MÚ,OÚ).V případě příspěvku od zdravotní pojišťovny vystavujeme potvrzení na ozdravný pobyt. Možnost rozložení platby.

Informace a přihlášky: webové stránky telefon

  • LDT Hryzely o.s. nám. TGM 38, P.O.BOX č.1, 289 11, P e č k y
  • tel.: 321 785 486, 603 731 137, 602 818 808, 724 083 304
  • e-mail: LDT.Hryzely@quick.cz
19.1.2009 12:57:33 | přečteno 1866x | Dana Foučková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální