Velkoobjemové kontejnery - únor a březen 2008

VOK
Odbor životního prostředí ÚMČ Praha 11 oznamuje, že velkoobjemové kontejnery (dále jen VOK) na objemný odpad z domácností budou v únoru a březnu 2008 přistaveny na Jižním Městě v níže uvedených termínech.

OŽP upozorňuje, že velkoobjemové kontejnery (VOK) jsou podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, určeny pouze pro objemný odpad z domácností, který nelze ukládat
do běžných kontejnerů, nikoliv pro odpad vznikající při podnikatelské činnosti. Do VOK neodkládejte stavební suť a nebezpečné složky komunálního odpadu jako jsou ledničky, televizory, zářivky, akumulátory, staré barvy a ředidla, apod.

VOK budou přistaveny ve stanovený den nejpozději do 14.00 hod a jejich odvoz bude zajištěn následující den po 12.00 hod s tím, že v případě přeplněnosti VOK bude odvoz uskutečněn dříve.

Jižní Město I

A. Malé - 5.-6. března

Bachova × Mikulova - 5.-6. února, 18.-19. března

Blažimská × Klapálkova - 14.-15. února

Brandlova (za Startem) - 11.-12. března

Brodského (vedle č.p. 1671) - 7.-8. února, 18.-19. března

Doubravická - 19.-20. února, 26.-27. března

Hlavatého - 12.-13. března

Chomutovická - 21.-22. února, 26.-27. března

Konstantinova - 12.-13. března

Kryštofova - 5.-6. března

Křejpského - 28.-29. února

Ledvinova - 19.-20. února, 25.-26. března

Majerského × Samohelova - 5.-6. února, 18.-19. března

Matúškova (u Blankytu) - 4.-5. března

Michnova (vedle č.p. 1603) - 5.-6. února, 18.-19. března

Mnichovická - 12.-13. března

Modletická - 5.-6. března

Mokrá × Zimákova - 11.-12. března

Plickova - 5.-6. března

Rujanská × Donovalská (u TS) - 19.-20. února, 25.-26. března

Schulhoffova (vedle č.p. 794) - 21.-22. února, 25.-26. března

Stachova - 11.-12. března

Štichova - 6.-7. února, 19.-20. března

Valentova (parkoviště proti č.p. 1737) - 4.-5. března

Ženíškova × Květnového vítězství - 12.-13. února, 18.-19. března

Jižní Město II + starý Chodov

Dědinova × Filipova - 10.-11. března

Gregorova × Hrudičkova - 28.-29. února, 25.-26. března

Hráského × Šustova - 26.-27. února, 25.-26. března

Hrdličkova × Blatenská - 3.-4. března

K Dubu - 3.-4. března

Krejnická (za OC) - 3.-4. března

Láskova × Malenická - 11.-12. února, 17.-18. března

Lažanského - 4.-5. února, 17.-18. března

Nechvílova 1826-29 - 10.-11. března

Petýrkova 1953 - 11.-12. února, 17.-18. března

Pod Vodojemem - 3.-4. března

U Nové dálnice - 25.-26. února

Vojtíškova (za OC) - 3.-4. března

Bližší informace získáte na odboru životního prostředí ÚMČ Praha 11, Vidimova 1325, Praha 11, tel.: 267 902 367 nebo 267 902 514.

31.1.2008 11:21:32 - aktualizováno 1.2.2008 10:20:17 | přečteno 1812x | Daniel Potocký

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální