Investice ve školství, program ZMČ, rekonstrukce objektů

Tiskové zprávy ze dne 30. 8. 2006

MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11

Tisková zpráva ze dne 30. srpna 2006

Vznikne dokumentace pro rekonstrukci KD Opatov

Vypracování projektové dokumentace pro rekonstrukci KD Opatov, které bude stát

1 500 000 Kč, odsouhlasila Rada městské části Praha 11. Projektová dokumentace by měla zahrnovat rekonstrukce opláštění prostor kulturního domu, rekonstrukci oken, elektroinstalace, rozvodů vody a ústředního topení. Měla by se také zabývat stavem vzduchotechniky a podlahovými krytinami. V rámci projektové dokumentace by také mělo být navrženo vhodnější dispoziční uspořádání prostot kulturního domu, dále technické a estetické řešení foyer a šaten.

Vypracování této projektové dokumentace musí ještě schválit zastupitelstvo Prahy 11.

Praha 11 žádá o zrušení prodeje objektu Chomutovická 1444 společnosti Heseko

Privatizovaný objekt bývalých jeslí Malíkova, nyní Chomutovická, čp. 1444, Praha 4 - Chodov není využíván pro zdravotnické účely. Není tudíž naplněna smlouva o prodeji privatizovaného majetku mezi Fondem národního majetku a společnosti Heseko s r. o. Rada městské části Praha 11 proto žádá Ministerstvo financí ČR, aby v souladu se smlouvou o prodeji privatizovaného majetku byla kupní smlouva zrušena.

Na základě smlouvy o prodeji privatizovaného majetku se kupující zavázal, že privatizovaný majetek bude sloužit jako zdravotní zařízení nejméně na dobu deseti let od účinnosti kupní smlouvy. Ta končí dne 31. 3. 2008. Od roku 2000 se uskutečnila již řada kontrol, zaměřených na využití výše uvedeného objektu pro účely zdravotnictví. Poslední kontrola se uskutečnila 17. 8. 2006 a bylo opětovně zjištěno, že celý objekt je stále uzavřen a neslouží pro účely zdravotnictví. O této skutečnosti bylo opakovaně informováno Ministerstvo zdravotnictví ČR i Fond národního majetku.

Praha 11 nadále investuje do školství

Dalších téměř osm milionů korun investuje Praha 11 do svých škol a školek.

Částku 2 332 400 Kč investuje Praha 11 do projektové dokumentace rekonstrukce obvodového pláště ZŠ Mendelova 550. První etapa prací na obvodovém plášti začne v příštím roce. Další finance, přesněji 4 319 356 Kč, vyhradila Praha 11 na klimatizaci po půdní učebny ZŠ Chodov. Její instalace bude zahájena v polovině měsíce září a ukončena bude do konce října.

Vybavení třídy, šatny a umývárny v MŠ Konstantinova bude stát 110 000 Kč. Za tuto částku budou nakoupeny stoly, židle a boxy na ručníky, dále vyměněny kryty topení v dětské šatně a umývárně. Za 600 000 Kč zrekonstruuje Praha 11 boilerovou stanici v MŠ v Benátkách.

Praha 11 prodává bytové domy

Praha 11 prodá bytové domy Konstantinova čp. 1475 - 1478, Jažlovická 1312 a 1313, Šalounova 1932 - 1936 a 1937 - 1941. Za odhadní ceny budou v rámci úplatného převodu prodány bytovým družstvům, a to za 13 103 240 Kč bytovému družstvu Konstantinka, za 17 389 128 Kč Družstvu nájemníků domů Jažlovická 9 a 11, za 31 578 824 Kč Bytovému družstvu Šalounova I. a za 24 985 989 Kč Bytovému družstvu Šalounova II.

Prodej těchto domů musí ještě schválit zastupitelstvo Prahy 11 na svém zasedání.

Dům Ke Kateřinkám 1392 ochrání požární signalizace

Více jak 1 500 000 investuje Praha 11 do ochrany domu Ke Kateřinkám 1392 proti požáru. Za tuto částku zde bude vybudována elektropožární signalizace. Ta by měla být vybudována od kdy do kdy. Praha 11 tak pokračuje v ochraně rekonstruovaných panelových domů a jejich obyvatel.

Praha 11 pro své seniory

O 600 000 Kč více investuje Praha 11 do zlepšení komfortu bydlení svých seniorů. Za celkovou částku, která s tímto navýšením bude činit téměř 1 500 000 Kč, budou upravena a zmodernizována bytová jádra v domech s pečovatelskou službou Šalounova 2025. V rámci této modernizace budou vyzděna jádra, zrekonstruovány podlahy, vymalováno a byty budou bezbariérově upraveny.

Praha 11 souhlasí se zhodnocováním volných finančních prostředků

Rada městské části Praha 11 souhlasí s prodloužením zhodnocování dočasně volných finančních prostředků formou termínovaného vkladu, ve výši 50 milionů korun plus dosavadní zhodnocení, a to na dalších šest měsíců. Toto rozhodnutí je reakcí na uplynulou půlroční zkušenost, kdy se Praze 11 vyplatilo zhodnotit volné peníze pomocí termínovaného vkladu. Toto rozhodnutí rady Prahy 11 musí být ještě schváleno na zasedání Zastupitelstva městské části Praha 11.

Pozvánka na zasedání Zastupitelstva městské části Praha 11

To se uskuteční dne 12. 9. 2006 od 11 hodin v zasedacím sálu v KD Opatov.

Více informací Vám podá: Filip Procházka, mluvčí MČ Praha 11

Tel.: 267 902 483, 604 225 096

4.10.2006 16:25:26 | přečteno 1552x | Bc. Filip Procházka

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální