Bytová komise

předseda:

  • Vlasta Tillová

členové:

  • Ing. Jana Martenková
  • Ing. Yvona Grošková
  • Ing. Petr Popov
  • Ing. Lubomír Kmoch
  • JUDr. Václav Kuchař
  • Mgr. Blanka Janečková
  • PhDr. Vladimír Pelc
  • Luděk Bartes
  • Josef Belaník
  • Mgr. Jan Bulíř


tajemník:

  • Alena Marešová - zaměstnanec ÚMČ Praha 11, OMP, l. 255

Náplň činnosti:

Členové bytové komise postupují v souladu s platným jednacím řádem komisí RMČ Praha 11 a mimo jiné se vyjadřují, projednávají, navrhují, upravují, doporučují a schvalují:

  • souhrn všech činností, tj. žádosti, stížnosti, oznámení, či jiné, uchazečů, žadatelů, oddělení, odborů, orgánů ÚMČ Praha 11, případně dalších institucí, které je nutné řešit, a dále realizaci procesu, zásady, pravidla, směrnice, podklady, které směřují k informovanosti nájemců, vlastníků a SVJ se stavem a procesem, a to nejen, když se na komisi přímo obrátí dopisem, ale i z vlastní iniciativy:
    • k nájmu bytu:
      • veškerou činnost, která je s tímto spojená, a to od podání žádosti, projednání v RMČ, až  po případné uzavření smlouvy o nájmu bytu,
      • nově vzniklému, jeho obnově, uzavření nájmu bytu ke stávajícímu bytu, prodloužení, výpovědi z nájmu bytu, výši nájemného za jeho užívání, složení peněžní jistoty, její výše a výše úroku, době nájmu bytu, výměně bytu, umístění sídla podnikání v bytě, podnájmu, společnému nájmu bytu, slevě nájmu bytu, či snížení výše nájmu bytu, atypické žádosti, zpracování doporučení RMČ,
      • místní šetření,
    • k prodeji bytu:
      • veškerou činnost, která je s tímto spojená, a to od podání žádosti, projednání v RMČ, v ZMČ, nabídky, až po uzavření kupní smlouvy, předložení MHMP a na KN,
      • a zastavěných a souvisejících a přilehlých pozemků, které jsou podílem k těmto bytům,
      • k různým žádostem převodu nebo přechodu vlastnického práva k nemovitým věcem a převodu a přechodu dalších věcných práv s těmito nemovitými, věcmi souvisejícími(např. v rámci dědictví, mimořádné splátky, jednorázové doplacení, břemena, postoupení, atd.),
    • k otevírání obálek a  k vyhodnocení nabídek dle podmínek výběrového řízení:
      • veškerou činnost, která je spojená s otevíráním obálek, zejména kontrola neporušenosti obálek, její správné označení, doručení do uvedeného data a hodiny do podatelny ÚMČ,
      • veškerou činnost, která je spojená s vyhodnocením nabídek, zejména vyřazení nabídek, které nesplnily podmínky výběrového řízení a z jakého důvodu, určení zájemců splňujících podmínky podle pořadí otevření obálek a navržení RMČ pořadí zájemců ke schválení v souladu s podmínkami daného výběrového řízení,
  • stanoviska a doporučení pro ostatní komise RMČ a výbory  ZMČ,
  • ostatní nepojmenované v dané oblasti.

Zápisy komise

Zápisy této komise najdete zde.

16.11.2010 13:09:05 - aktualizováno 13.2.2017 11:37:09 | přečteno 13663x | Ivana Dudová

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální