Odbor kancelář starosty

Struktura a náplň činnosti odboru kancelář starosty (Ocelíkova 672)

Odbor kancelář starosty je zřízen pro zabezpečení výkonu funkce starosty ve smyslu zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů.

V samostatné působnosti zajišťuje činnost sekretariátu starosty a zástupců starosty, RMČ a ZMČ, zajišťuje činnost informačních kanceláří, setkání s občany, společenské akce, vydávání zpravodaje Klíč a služby public relation. Vedoucí odboru nebo určený zaměstnanec plní funkci tiskového mluvčího. Odbor je správcem finančních prostředků v rozsahu stanoveném Podpisovým řádem.

V přenesené působnosti zajišťuje odbor činnost na úseku obrany a ochrany obyvatelstva a ochrany utajovaných skutečností.

Informační kanceláře (Ocelíkova 672, Šustova 1930) podávají informace týkající se zejména městské části Praha 11, činnosti úřadu a dalších institucí sídlících na Jižním Městě, ověřují shody opisu nebo kopie s listinou a pravosti podpisu. Všechna pracoviště poskytují službu systému CZECH POINT (výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku) a služby spojené s Datovými schránkami (žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů, včetně konverzí dokumentů).

Agenda administrativy odboru

  • vytváří databázi a přehledy slavnostních akcí
  • dle požadavku vedoucího odboru nebo člena vedení vyhotovuje zápisy z jednání
  • zajišťuje administrativní práce odboru
  • zajišťuje vyřizování stížností, oznámení a podnětů
  • prošetřuje podklady pro vyřízení petic
  • plní zvláštní úkoly podle pokynů vedoucího odboru
  • zajišťuje setkání s občany a individuální setkání občanů s představiteli MČ

Oddělení styku s veřejností a sekretariátů

na úseku informačních kanceláří

  • podává informace týkající se zejména městské části Praha 11, činnosti úřadu a dalších institucí sídlících na Jižním Městě
  • ověřuje shody opisu nebo kopie s listinou a pravosti podpisu
  • vydává ověřené výstupy z informačního systému veřejné správy (Czech POINT)
  • zajišťuje zveřejňování vývěsů na úřední desce a informačních tabulích

na úseku samosprávných činností

  • zabezpečuje agendu, přípravu a průběh životních jubileí (zlaté a diamantové svatby), význačná výročí občanů městské části, přípravu slavnostních aktů ”Vítáme Tě mezi námi”, „Pietní akt“, „Udělení čestných občanství a cen Prahy 11“, činnosti koordinuje se sekretariátem starosty a zástupci starosty při účasti členů vedení na akcích městské části 

na úseku sekretariátů

  • zajišťuje sekretářské práce pro starostu, zástupce starosty a uvolněné členy rady
  • organizuje setkání starosty a zástupců starosty s oficiálními hosty
  • zajišťuje jednání politického grémia a vyhotovuje zápisy z jeho jednání

Oddělení krizového řízení

  • zodpovídá za připravenost městské části na mimořádné události, krizové situace a na jejich následnou likvidaci
  • plní úkoly městské části v oblasti branné pohotovosti a obrany státu
  • koordinuje prevenci kriminality, agendu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany
  • vydává lovecké lístky
  • zabezpečuje spolupráci s Policií ČR a Městskou policií hl.m. Prahy a dalšími složkami Integrovaného záchranného systému 
  • zajišťuje spolupráci s územní vojenskou správou

Organizační oddělení

  • zajišťuje administrativní práce související s činností Rady městské části Praha 11, Zastupitelstva městské části Praha 11, komisí rady MČ, výborů zastupitelstva MČ a pracovních skupin
  • zabezpečuje podklady pro jednání kontrolního výboru ZMČ a následné plnění uložených úkolů a zajišťuje jednání tohoto výnoru po stránce organizační a administrativní

Oddělení právní

  • právní oddělení je v samostatné a přenesené působnosti specializovaným odborným pracovištěm
  • vymáhá pohledávky městské části z nájemného, ze škod a ztrát, z pokut a poplatků cestou soudní i ve správním řízení
  • podává výpovědi z nájmu bytu a podává žaloby na vyklizení bytu

Tisková agenda 

  • zajišťuje vydávání místního zpravodaje - měsíčníku Klíč
  • zpracovává texty a grafické přílohy webových stránek MČ Praha 11

Struktura odboru

vedoucí odboru kancelář starosty - Pištora Radek, Mgr.
 agenda administrativy odboru
  samostatný odborný referent a administrativní pracovník, stížnosti - Černá Hana
 agenda asistenta ved. odboru
  asistentka vedoucího odboru - Dudová Ivana
 kronikář MČ - Bartoň Jiří, PhDr.
 oddělení styku s veřejností a sekretariátů
  vedoucí oddělení styku s veřejností a sekretariátů - Kšandová Pavlína, Mgr., DiS.
   asistentka starosty - Ondráková Taťána, Mgr.
   asistentka starosty a zástupců starosty, radního Ing. Jana Freye - Šorfová Marta
   asistentka zástupce starosty Ing. Oldřicha Balíka a Mgr. Jakuba Lepše M.A. - Židoňová Dana
   asistentka zástupce starosty Mgr. Jakuba Lepše, M.A. a radního Ing. Stanislava Urbánka, CSc. - Černá Denisa
   gratulace, vítání občánků - Majchráková Helena
   informační kancelář Ocelíkova - Sedlmajerová Hana; Zábranská Světlana
   informační kancelář Šustova - Prücknerová Božena
 oddělení krizového řízení
  vedoucí oddělení krizového řízení, obrana, policie - Krčílek Pavel, Mgr., DiS.
   koordninace prevence kriminality, agenda bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany - Víznerová Petra, Bc.
   utajované skutečnosti, civilní ochrana - Kopečný Jan, Ing.
 oddělení organizační
  vedoucí organizačního oddělení, rady, zastupitelstva - Volková Jitka
   komise, rady, zastupitelstva - Smítková Jana
   výbory, rady, zastupitelstva - Brišová Jana
 oddělení právní
  vedoucí právního oddělení - Pitrák Jan, JUDr.
   administrativa oddělení - Janatová Markéta
   evidence a vymáhání pohledávek - Matonohová Hana
   právník - Beránek Petr, Mgr.; Heřmanová Zdeňka, JUDr.; Chramosilová Jana, Mgr.; Kopecká Kateřina, Mgr.; Machová Klára, Mgr.; Mánková Jitka, Mgr.
 tisková agenda
  redaktor zpravodaje MČ - Ezechel Michal; Foučková Dana
  tiskový mluvčí - Kočicová Anna
14.11.2005 13:36:33 - aktualizováno 2.5.2017 10:01:57 | přečteno 24333x | Ivana Dudová

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální