Odbor majetkoprávní

Struktura a náplň činnosti odboru majetkoprávního (Ocelíkova 672)

Odbor majetkoprávní zabezpečuje v samostatné působnosti péči o nemovitý majetek - pozemky (mimo pozemků ve správě OSM, OŠK, OŽP a OD), svěřený MČ Statutem hl. m. Prahy ve smyslu zákona č. 131/2000 Sb., o hl. m. Praze, ve znění pozdějších předpisů. Zajišťuje majetkoprávní úkony s nemovitým majetkem - budovy-stavby-pozemky (mimo pronájmů a výpůjček pozemků a objektů v kompetenci OŠK a pronájmů či výpůjček k realizaci stavebních investičních a stavebních neinvestičních akcí v kompetenci OSM a OŠK) a pronájmy bytů (mimo bytů v kompetenci OŠK, kde zajišťuje realizaci usnesení RMČ), pronájmy a výpůjčky nebytových prostor a ploch v bytových a nebytových budovách (mimo pronájmů a výpůjček nebytových prostor a objektů v kompetenci OŠK) a pronájmy garáží či garážových stání. Připravuje návrhy rozpočtu a hospodářské činnosti MČ Praha 11, návrhy na úpravy rozpočtu a hospodářské činnosti, vyhodnocování plnění rozpočtu
a hospodářské činnosti ve své kompetenci. Zabezpečuje řádné disponování s bytovým fondem v bytových domech svěřených MČ Statutem hl. m. Prahy.

Odbor je správcem finančních prostředků v rozsahu stanoveném Podpisovým řádem.

V přenesené působnosti odbor zajišťuje činnost podle § 25 odst. 4 zákona č. 229/1991 Sb.,
o půdě, ve znění pozdějších předpisů, a podle zákona č. 403/1990Sb. rozhoduje o výši nájemného.

Oddělení činností vlastníka s nemovitostmi

e-mail: omp-očv@p11.mepnet.cz

zabezpečuje:

  • úplatné převody nemovitého majetku (budovy, stavební pozemky)
  • pronájmy nemovitého majetku, mimo majetku v kompetenci OŠK
  • výpůjčky nemovitého majetku dalším subjektům, mimo majetku v kompetenci OŠK a OSM
  • věcná břemena na pozemcích
  • činnosti související s územním a stavebním řízením z titulu vlastníka majetku MČ

Oddělení bytové

  • vede agendu uchazečů o byt a nájemců bytů v bytových domech a objektech městské části
  • zabezpečuje výkon agend souvisejících s řádným užíváním bytu, jejich podnájmem, přechodem nájmu, výměnou bytu a jeho uvolnění od neoprávněných uživatelů
  • provádí místní šetření v bytových otázkách koordinuje a zpracovává materiály pro uplatňování zásad bytové politiky a hospodaření s byty
  • zajišťuje ve spolupráci s příslušnou správní firmou vyklizení bytů na základě rozhodnutí soudu

Oddělení pronájmu nebytových prostor

e-mail: omp-opnp@p11.mepnet.cz

  • vede evidenci a využívání nebytových prostor používaných k podnikatelskému nebo jinému komerčnímu využití
  • řeší nájmy nebytových prostor 
  • zajišťuje pronájmy pozemků k umístěním reklamních panelů a nájmy ploch na reklamu
  • zajišťuje ve spolupráci s příslušnou správní firmou vyklizení nebytových prostor na základě rozhodnutí soudu

Struktura odboru

vedoucí odboru majetkoprávního - Šandová Miroslava, Ing.
 oddělení bytové
  vedoucí bytového oddělení - Fantová Ivana, Mgr.
   referent bytového oddělení - Marešová Alena; Vedralová Lenka; Zykánová Václava
 oddělení činností vlastníka s nemovitostmi
  vedoucí oddělení činností vlastníka s nemovitostmi - Svobodová Štěpánka
   referent činností vlastníka s nemovitostmi - Beránková Monika, Bc.; Zlatníková Blanka
 oddělení pronájmu nebytových prostor
  vedoucí oddělení pronájmů nebytových prostor
   referent oddělení pronájmu nebytových prostor - Hromasová Petra, Mgr.
 technicko-administrativní referent
14.11.2005 16:06:44 | přečteno 33631x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální