Odbor vnitřních věcí

Struktura a náplň odboru vnitřních věcí (Vidimova 1324, 1325)

Odbor vnitřních věcí zajišťuje v samostatné působnosti úkony v oblasti výkonu trestu obecně prospěšných prací podle zákona č. 141/1961 Sb.

Odbor zabezpečuje v přenesené působnosti výkon státní správy na úseku matrik a státního občanství, evidence obyvatel a osobních dokladů, plní organizačně-technické úkoly spojené s přípravou a provedením voleb do zákonodárných a zastupitelských sborů, referend a sčítání lidu, domů a bytů. Vede evidenci území a adres MČ, provádí přestupkové řízení na svěřených úsecích. Vede rejstřík přestupků celého úřadu, dozírá na výkon shromažďovacího práva a zabezpečuje všeobecnou vnitřní správu na úseku vyšetřovací a potvrzovací agendy.

Agenda vnitřních věcí

  • provádí úkoly spojené se zajišťováním voleb do zastupitelských orgánů a místního referenda
  • zabezpečuje po stránce organizační a technické sčítání lidu, domů, bytů, poskytuje součinnost orgánům statistiky

Oddělení matrik

  • vykonává státní správu na úseku matrik, vede matriku narození, manželství a úmrtí plní úkoly dle příslušné právní úpravy
  • provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu
  • rozhoduje ve věci změny jména a příjmení
  • organizačně zajišťuje konání občanských sňatků.
  • příjímá žádosti o udělení státního občanství ČR
  • vydává osvědčení o statním občanství ČR
  • v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy z rejstříku trestů, z katastru nemovitostí a obchodního rejstříku

Oddělení přestupků

  • projednává přestupky podle zákona o přestupcích na úseku veřejného pořádku, občanského soužití, majetku a pořádku ve státní správě a samosprávě
  • rozhoduje ve věcech správního trestání v oblasti ochrany veřejného pořádku, občanského soužití, majetku, proti pořádku ve státní správě a samosprávě
  • zpracovává statistiku přestupkového řízení
  • spolupracuje s orgány činnými v trestním řízení a jinými státními orgány, vyřizuje jejich dožádání 
  • projednává podmínky výkonu trestu obecně prospěšných prací s odsouzenými, spolupracuje s probační službou soudu 

Oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů

  • vykonává státní správu na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
  • vede seznam voličů, zabezpečuje jeho aktualizaci a kontrolu správnosti
  • rozhoduje ve věcech správního trestání ve svěřených oblastech viz Co mám dělat, když - oblast vydávání dokumentů; evidence obyvatel

Struktura odboru

vedoucí odboru vnitřních věcí - Majchrák Jozef, JUDr.
 agenda vnitřních věcí
  potvrzovací agenda, veřejné sbírky,volby, sekretariát - Zandtová Markéta
 oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů
  vedoucí oddělení evidence obyvatel a osobních dokladů - Mašková Hana, Mgr.
   evidence obyvatel, osobní doklady - Gajdová Markéta; Kosánová Eva; Michlová Věra; Nejedlá Iva; Pristaš Milan; Richtrová Ludmila; Šmolíková Alexandra; Vašková Marie
   evidence obyvatel, osobní doklady, správní řízení - trvalý pobyt - Kramešová Alena
   volby, evidence obyvatel, osobní doklady, ulice a čísla popisná - Henychová Alena
 oddělení matrik
  vedoucí oddělení matrik, státní občanství - udělení - Francánová Hana
   matrika narození a manželství, změna jména a příjmení - Letá Alexandra, Bc.
   matrika úmrtí - Jordanová Eva
   ověřování, Czech POINT - Bednářová Miroslava
   určení otcovství, státní občanství – prohlášení - Dytrychová Jana
 oddělení přestupků
  vedoucí oddělení přestupků - Barešová Romana, Mgr.
   přestupky - Janů Jitka, Mgr.; Křížková Jana, Mgr.; Vršovský Jiří, Ing.; Zavadilová Anna, Bc.
   přestupky, nadace
15.11.2005 10:59:08 | přečteno 49314x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální