Odbor živnostenský

Struktura a náplň živnostenského odboru (Vidimova 1324, 1325)

Živnostenský odbor v samostatné působnosti nezajišťuje žádnou činnost.

Odbor v přenesené působnosti vykonává činnost obecního živnostenského úřadu, dle ustanovení § 2 odst. 1, 2 a 3 zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech. Vykonává činnost v rozsahu stanoveném zákonem č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, v platném znění, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, jakož i dalšími zvláštními právními předpisy včetně kontrolní činnosti dle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád).

Oddělení provozní

  • vykonává veškeré registrační činnosti týkající se živností ohlašovacích a koncesovaných
  • přijímá a zpracovává ohlášení živnosti a vydává výpisy ze živnostenského rejstříku, případně rozhoduje o tom, že oprávnění nevzniklo, nebo nebyly splněny podmínky pro jeho vznik
  • přijímá a zpracovává žádosti o koncesi a vydává rozhodnutí v této věci, případně rozhodnutí o zamítnutí
  • přijímá a zpracovává oznámení o změnách, přerušení a pokračování provozování živnosti
  • rozhoduje o zrušení živnostenského oprávnění na žádost podnikatele
  • provádí zápisy do živnostenského rejstříku a vydává výpisy nebo informace o provedených zápisech
  • zajišťuje činnost Centrálního registračního místa
  • provádí poradenskou a konzultační činnost pro podnikatele a zájemce o živnostenské podnikání
  • plní další úkoly stanovené živnostenským zákonem

Oddělení kontrolní

  • provádí kontrolní a dozorovou činnost plnění povinností stanovených živnostenským zákonem, ustanoveními zvláštních právních předpisů vztahujících se k živnostenskému podnikání a podmínek provozování živnosti uložených v rozhodnutí o koncesi
  • vede správní (přestupková) řízení, zejména o uložení pokuty, o pozastavení provozování živnosti nebo o zrušení živnostenského oprávnění
  • spolupracuje s jinými kontrolními a dozorovými orgány, především s Českou obchodní inspekcí
  • vyřizuje podněty, oznámení a stížnosti občanů a orgánů státní správy
  • plní další úkoly stanovené živnostenským zákonem

Informace

Struktura odboru

vedoucí živnostenského odboru - Šmatláková Ivana, JUDr.
 oddělení kontrolní
  vedoucí kontrolního oddělení - Jadrný Vladimír, Mgr., DiS.
   referent kontroly - Hons Miroslav, Mgr.; Luhanová Radmila, Ing.; Myslivečková Irena, JUDr.; Nekola Jiří, Ing.
   referent kontroly, počítače - Dostál Miloš
 oddělení provozní
  vedoucí oddělení provozního - Sedláková Regina
   fyzické a právnické osoby - Fröhlichová Marie; Hrušková Ivana, Bc.; Kubánek David, Mgr.; Růžičková Ivana; Suková Gabriela
 sekretariát - Sobotková Renata
15.11.2005 11:17:10 - aktualizováno 5.4.2017 16:06:46 | přečteno 42374x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální