Útvar interního auditu a kontroly

Struktura a náplň činnosti útvaru interního auditu a kontroly

Útvar interního auditu a kontroly je funkčně nezávislý, organizačně oddělený a starostovi přímo podřízený útvar, který v samostatné působnosti zajišťuje činnosti v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, a vyhláškou č. 416/2004 Sb., v platném znění.

V přenesené působnosti nezajišťuje žádnou činnost.

Agenda interního auditu

  • v souladu s § 28 odst. 2 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, nezávisle a objektivně přezkoumává a vyhodnocuje operace a vnitřní kontrolní systém úřadu
  • v souladu s § 28 odst. 2 písm. a) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjišťuje, zda jsou v činnosti úřadu dodržovány obecně závazné právní předpisy, přijatá opatření a stanovené postupy
  • v souladu s § 28 odst. 2 písm. b) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjišťuje, zda jsou rizika vztahující se k činnosti úřadu včas rozpoznána a zda jsou vedoucími zaměstnanci přijímána odpovídající opatření k jejich vyloučení nebo zmírnění
  • v souladu s § 28 odst. 2 písm. c) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjišťuje, zda řídící kontroly prováděné v rámci úřadu poskytují starostovi městské části spolehlivé a včasné provozní, finanční a jiné informace
  • v souladu s § 28 odst. 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjišťuje, zda zavedený vnitřní kontrolní systém je dostatečně účinný, reaguje včas na změny ekonomických, právních, provozních a jiných podmínek
  • v souladu s § 28 odst. 2 písm. f) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjišťuje, zda dosažené výsledky při plnění rozhodujících úkolů úřadu poskytují dostatečné ujištění, že schválené záměry a cíle budou plněny
  • v souladu s § 28 odst. 3 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zajišťuje v rámci úřadu konzultační činnost v oblasti řídící kontroly a veřejnosprávní kontroly a na základě poznatků získaných z interního auditu poskytuje konzultace i pro účely finančního řízení
  • v souladu s § 28 odst. 3 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, předkládá starostovi městské části doporučení ke zdokonalování kvality vnitřního kontrolního systému, k předcházení nebo ke zmírnění rizik a k přijetí opatření k nápravě zjištěných nedostatků
  • v souladu s § 30 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zpracovává střednědobý a roční plán činnosti interního auditu
  • v souladu s § 31 odst. 1 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, předává zprávy o svých zjištěních z provedených auditů starostovi městské části s doporučením k přijetí opatření podle § 28 odst. 3 zákona o finanční kontrole, v platném znění
  • v souladu s § 31 odst. 2 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zjistí-li vedoucí útvaru interního auditu a kontroly, že na základě oznámení řídící kontroly nebo
    na základě jeho vlastního návrhu nebyla přijata příslušná opatření, je povinen na toto zjištění písemně upozornit starostu městské části
  • v souladu s § 31 odst. 3 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zpracovává roční zprávu o výsledcích interního auditu
  • v souladu s § 22 odst. 3 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění a vyhláškou č. 416/2004 Sb., v platném znění, zpracovává roční zprávu o výsledcích finanční kontroly a účinnosti vnitřního kontrolního systému (předkládanou MHMP)
  • v souladu s § 22 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, v případě závažných zjištění z finančních kontrol informuje nejpozději do 1 měsíce od ukončení kontroly Ministerstvo financí a MHMP

Agenda veřejnosprávní kontroly

  • v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (Kontrolní řád), v platném znění, v souladu s § 3 odst. 4 zákona č. 131/2000, o hlavním městě Praze, v platném znění a § 15 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, provádí následnou veřejnosprávní kontrolu u příspěvkových organizací zřízených městskou částí
  • v souladu s § 19 odst. 3 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, prověřuje plnění opatření k odstranění nedostatků, zjištěných při následných veřejnosprávních kontrolách
  • v souladu s § 20 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, navrhuje pořádkovou pokutu a pokutu za nepřijetí a neplnění opatření k nápravě
  • připravuje střednědobý a roční plán veřejnosprávních kontrol u příspěvkových organizací zřízených městskou částí
  • v souladu s § 24 zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, v platném znění, vykonává finanční kontrolu podle mezinárodních smluv
  • spolupracuje s externími kontrolními orgány

Struktura odboru

vedoucí útvaru interního auditu a kontroly-od18.07.2017 bude vykonávat činnosti spojené se zastupováním této f-ce Ing. Jaroslava Urbanová
 samostatný odborný referent kontroly a auditu - Urbanová Jaroslava, Ing.; Zemanová Hana
6.4.2009 8:43:09 | přečteno 12207x | Mgr. Helena Kroupová

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální