Fotogalerie obytných zón

14. 8. 2008

začíná realizace dopravního značení v rámci obytných zón v UO 119 a 612

foto 001, obrázek se otevře v novém okněfoto 002, obrázek se otevře v novém okněfoto 003, obrázek se otevře v novém okněfoto 004, obrázek se otevře v novém okněfoto 005, obrázek se otevře v novém okněfoto 006, obrázek se otevře v novém okněfoto 007, obrázek se otevře v novém okněfoto 008, obrázek se otevře v novém okněfoto 010, obrázek se otevře v novém okněfoto 011, obrázek se otevře v novém okněfoto 012, obrázek se otevře v novém okněfoto 013, obrázek se otevře v novém okněfoto 014, obrázek se otevře v novém okněfoto 020, obrázek se otevře v novém okně

15. 8. 2008

realizované dopravní značení v UO 119

OZ001, obrázek se otevře v novém okněOZ004, obrázek se otevře v novém okněOZ005, obrázek se otevře v novém okněOZ008, obrázek se otevře v novém okněOZ010, obrázek se otevře v novém okněOZ011, obrázek se otevře v novém okněOZ012, obrázek se otevře v novém okněOZ014, obrázek se otevře v novém okněOZ016, obrázek se otevře v novém okněOZ018, obrázek se otevře v novém okněOZ019, obrázek se otevře v novém okněOZ021, obrázek se otevře v novém okněOZ022, obrázek se otevře v novém okněOZ026, obrázek se otevře v novém okněOZ034, obrázek se otevře v novém okně

13.10.2008

na vjezdech do obytných zón začala výstavba stavebních prahů

prahy 01, obrázek se otevře v novém okněprahy 02, obrázek se otevře v novém okněprahy 03, obrázek se otevře v novém okně

3. 11. 2008

na místě původních přechodů v obytných zónách jsou z důvodu zvýšení bezpečnosti chodců malovány červené pruhy

červené pruhy 01, obrázek se otevře v novém okněčervené pruhy 02, obrázek se otevře v novém okněčervené pruhy 03, obrázek se otevře v novém okněčervené pruhy 04, obrázek se otevře v novém okně

31. 3. 2009

místní šetření za účasti zástupců vlastníků bytových domů, městské části, městské policie a hasičů v urbanistickém obvodu 119

20090331 Obytné zóny (4), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (6), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (7), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (8), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (9), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (12), obrázek se otevře v novém okně20090331 Obytné zóny (19), obrázek se otevře v novém okně

14.8.2008 13:24:45 - aktualizováno 3.4.2009 13:53:15 | přečteno 3585x | Ing. Petra Vlášková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální