Bytový dům Jurkovičova

Záměr výstavby bytového domu při ulicích Stříbrského a Jurkovičova.

Investor

ALITEX, spol. s r.o., se sídlem Zelená 259, 417 02 Dubí 2 - Běhánky

 Bytový dům Jurkovičova - 2016, obrázek se otevře v novém okně

Generální projetkant

SPS projekt s.r.o., se sídlem Za Návsí 1670/9, 106 00 Praha 10 - Záběhlice

Záměr

Výstavba bytového domu při ulicích Stříbrského a Jurkovičova na místě bývalých jednopodlažních objektů. Dům je navržen o 2 podzemních a 8 nadzemních podlažích s parkovištěm a příjezdem z ulice Jurkovičova. V 1. NP jsou umístěny 4 nebytové komerční prostory a v 1. – 8. NP jsou umístěny bytové jednotky (celkem 111 bytových jednotek). V 1. PP a 2. PP jsou navrženy hromadné garáže, kde je umístěno 80 parkovacích stání. Západně před objektem je navrženo venkovní parkoviště s kapacitou 18 parkovacích stání. Dokumentace z června 2016 je dostupná ikona souboruZDE.

Informace

Dne 23.06.2014 oznámil odbor výstavby ÚMČ Praha 11 (dále "OV") zahájení územního řízení. Dne 16.10.2014 vydal OV územní rozhodnutí.

Dne 19.08.2015 Magistrát hlavního města Prahy, odbor dopravních agend, jako odvolací správní orgán, zrušil územní rozhodnutí, které vydal OV dne 16.10.2014 a vrátil věc k novému projednání. Dne 05.01.2016 vyzval OV investora k doplnění žádosti o předepsané náležitosti. Na dobu do doplnění žádosti o předepsané náležitosti bylo přerušeno územní řízení, nejdéle však do 31.05.2016. Dne 25.05.2016 prodloužil OV dobu k doplnění žádosti o předepsané náležitosti 6 měsíců. Dokumentace byla v řádné lhůtě doplněna dne 25.11.2016.

Dne 13.12.2016 přijala Rada MČ Praha 11 ikona souboruusnesení č. 1445/42/R/2016, ve kterém souhlasí se záměrem. OV zveřejnil dne 13.01.2017 na úřední desce výzvu spol. ALITEX, s.r.o., aby nejpozději do 90 dnů doplnili žádost o předepsané údaje a podklady. Zároveň bylo přerušeno územní řízení na dobu do doplnění údajů a podkladů uvedených ve výzvě, nejdéle však do 90 dnů od doručení usnesení. Dne 20.04.2017 zveřejnil OV ikona souboruoznámení o pokračování územního řízení o umístění stavby. Na základě doplněných podkladů nařídil OV ústní jednání na 23.06.2017.

3.2.2010 15:13:37 - aktualizováno 4.7.2017 9:59:23 | přečteno 14084x | Charlie Root

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální