Obytný soubor Blažimská (dříve Trojmezí)

Soubor pěti bytových domů v prodloužení ulice Klapálkova.

Investor

Central Group a.s., se sídlem Na Strži 65/1702, 140 00 Praha 4

Trojmezi, obrázek se otevře v novém okně

Záměr

Výstavba obytného souboru o 5 bytových domech (12 sekcí) s 477 bytovými jednotkami v lokalitě na rozhraní MČ Praha 10 a MČ Praha 11 včetně podzemních garáží.

Informace

Dne 01.12.2008 zveřejnil OOP MHMP závěr zjišťovacího řízení záměru - záměr bude posuzován dle zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí. Následně odbor ochrany prostředí MHMP ukončil proces posuzování vlivů záměru na životní prostředí na základě žádosti spol. Central Group a.s. Více informací v informačním systému EIA (PHA582).

Dne 22.06.2010 byl zveřejněn závěr zjišťovacího řízení - záměr nebude dále posuzován. Více informací v informačním systému EIA (PHA627).

Dne 25.07.2011 bylo zahájeno územní řízení. Dne 27.11.2012 vydal odbor výstavby ÚMČ Praha 11 rozhodnutí o umístění stavby. Dne 15.01.2013 vydal odbor výstavby ÚMČ Praha 11 oznámení o podaném odvolání proti rozhodnutí o umístění stavby ze dne 27.11.2012. Odbor stavební a územního plánu Magistrátu hl. m. Prahy (SUP MHMP), jako odvolací orgán, vydal dne 07.10.2013 rozhodnutí o odvolání s tím, že rozhodnutí OV ÚMČ Praha 11 ze dne 27.11.2012 ruší a věc vrací k novému projednání. Ministerstvo pro místní rozvoj dne 27.11.2013 rozhodlo ve zkráceném přezkumném řízení tak, že rozhodnutí SUP MHMP ze dne 07.10.2013 zrušuje a věc vrací SUP MHMP. 

Dne 28.03.2013 oznámil odbor výstavby ÚMČ Praha 11 zahájení územního řízení na stavbu provizorní staveništní komunikace pro OS Blažimská. Dne 28.05.2013 vydal odbor výstavby ÚMČ Praha 11 územní rozhodnutí o umístění dočasné stavby provizorní staveništní komunikace pro Obytný soubor Blažimská. Dne 22.07.2015 oznámil odbor výstavby ÚMČ Praha 11 zahájení řízení o prodloužení platnosti rozhodnutí o umístění stavby provizorní staveništní komunikace pro Obytný soubor Blažimská, které bylo vydáno dne 28.05.2013 (v právní moci dne 04.07.2013). Dne 24.04.2015 podala spol. Central Group a.s. žádost o stavební povolení. Dne 07.04.2017 vydal odbor výstavby ÚMČ Praha 11 ikona souborustavební povolení na stavbu „Obytný soubor Blažimská, bytový dům C a D“, část: „Objekty C1 - C4 a objekt D“.

3.12.2008 9:47:15 - aktualizováno 20.4.2017 12:50:07 | přečteno 16516x | Ing. Petra Vlášková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální