Centrum sociálních služeb Jižní Město se představuje

Centrum sociálních služeb Praha - Jižní Město je příspěvkovou organizací ve zřizovatelství Městské části Praha 11 a má sídlo v Šalounově ulici č.p. 2025, na Praze 11. „Centrum“ poskytuje zejména sociální, ošetřovatelské a pečovatelské služby v souladu s požadavky na moderní pečovatelskou službu

V sociálních službách zajišťuje tyto činnosti:

- stravování klientů pečovatelských služeb v jídelně v Křejpského ulici. a rozvoz obědů klientům

- volnočasové a klubové aktivity, zaměřené na seniory a zdravotně postižené občany a to v šesti klubech seniorů

- služby v sociálněošetřovatelském zařízení v Janouchově ulici

- služby ve 2 domech s pečovatelskou službou (celkem 200 bytových jednotek) a terénní pečovatelskou službu v regionu Jižní Město I. a Jižní Město II.

- služby sociálního poradenství

- jeselskou péči pro děti do tří let a službu hlídání dětí

- výkon funkce veřejného opatrovníka

Systém a formy sociálních služeb se přizpůsobují konkrétní poptávce po nich. Sociální služby, pomoc a podpora našim klientům se vhodně doplňují a kombinují se službami zdravotnické povahy.

„Centrum“ se podílí na aktivním využívání volného času našich klientů, sportovních a společenských setkáních. Senioři a zdravotně postižení se s podporou „Centra“ účastní oslav životních jubileí, návštěv kulturních zařízení, společných rekreací a dalších volnočasových aktivit.

Na provoz „Centra“ poskytuje Městská část Praha 11, nemalé finanční prostředky, což je důkazem snahy vedení MČ, výrazně přispívat na zvýšení úrovně kvality života seniorů a postižených obyvatel Jižního Města.

„Centrum“ rok od roku zvyšuje nejen objem, ale zejména kvalitu poskytovaných služeb a má zvyšující se počet klientů. V současné době má Centrum kolem 1.600 uživatelů služeb.

„Centrum“ má, ve spolupráci s Městskou částí Praha 11, všechny předpoklady dále obstát i v měnících se podmínkách poskytování sociálních služeb. Od ledna příštího roku totiž začne platit nový zákon o sociálních službách, který do oblasti poskytování a financování sociálních služeb přináší zcela nové prvky a moderní požadavky. „Centrum“ spolupracuje s neziskovým sektorem a hledá možnosti alternativního financování svého dalšího rozvoje.

Za přístup a kvalitu v poskytovaných službách je nutné zejména poděkovat zaměstnancům organizace. Většina z nich vnímá svou práci spíše jako poslání. Centrum disponuje kvalifikovanými odborníky s obrovským lidským potenciálem. Pracovníci respektují svobodnou vůli, lidská práva a rovný přístup ke klientům a poskytují pomoc a podporu lidem (našim klientům) kvalifikovaně a s odborným přístupem. Současně však také podporují naše klienty v řešení jejich životních situací, jejich vlastními silami. Pracovníci respektují „Standardy kvality poskytovaných sociálních služeb“.

Vážení návštěvníci aktualit Městské části Praha 11.

Tento materiál má posloužit jako prezentace „Centra“ a současně také jako informace pro Vás o našich službách. Kdykoliv se na „Centrum“ obrátíte s Vašimi dotazy, žádostí o pomoc, či podporu, jsme připraveni Vám vyjít vstříc.

Více informací o jednotlivých službách naleznete v oddíle Centrum sociálních služeb.

Praha, Jižní město, červenec a srpen 2006

Bc.Jan Sembdner, ředitel CSSP - JM

4.8.2006 8:23:08 | přečteno 3823x | Bc. Tereza Zoubková

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální