Objednávkový odvoz odpadu do sběrného dvora

Pro občany, kteří nemají možnost odvézt odpad do sběrného dvora vlastními prostředky, existuje nadstandardní placená služba objednávkového odvozu odpadu do sběrného dvora.

Odvážené odpady

Odvézt je možné objemný odpad (jako např. nábytek, kovový a dřevěný odpad), objemnější elektrozařízení (např. pračky, televizory) a také kusy bioodpadu větších rozměrů (např. větve), které lze snadno naložit. Na možnost odvozu konkrétního odpadu je vhodné se předem informovat u provozovatele příslušného sběrného dvora.

Objednání odvozu

Odvoz lze objednat u provozovatele sběrného dvora písemnou objednávkou zaslanou faxem, e-mailem, poštou nebo osobně ve sběrném dvoře. Sběrné dvory hl. m. Prahy přitom provozuje hned několik různých společností (na základě samostatné smlouvy s hl. m. Prahou) a objednat je možné vždy jen odvoz do některého ze sběrných dvorů daného provozovatele. Nejbližší sběrné dvory provozují společnosti Komwag, podnik čistoty a údržby města, a.s., a Pražské služby, a.s.

provozovatel Komwag Pražské služby
telefon 236 040 000 284 091 472 (7-14 hod.)
lze i objednat odvoz
fax 236 040 003 257 210 977
e-mail

sbernydvur@komwag.cz

objednavkasvozu@psas.cz

adresa Komwag, podnik čistoty a údržby města, a.s.
Perucká 2542/10
120 00  Praha 2
Pražské služby, a.s.
Ke Kotlářce 4
150 00  Praha 5
nejbližší
sběrné
dvory
Bartůňkova 711, Praha 11 Bečovská 939, Praha 22,
Za zastávkou 3, Praha 15,
Zakrytá, Praha 4
další
podmínky
  Naložit lze max. 12 m3 nebo 3000 kg.
Odpad musí být připraven u příjezdové
komunikace. Vyklízení z bytů se neprovádí.

Cena odvozu

provozovatel Komwag Pražské
služby
naložení 1 m3

500 Kč

200 Kč

doprava 1 km

25 Kč

25 Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH. Vzdálenost je počítána z nejbližšího sběrného dvora daného provozovatele na místo nakládky a zpět. Vlastní uložení odpadu ve sběrném dvoře je pro občany hl. m. Prahy zdarma.

Další informace

Článek Objednávkový odvoz odpadu do sběrného dvora na Portálu životního prostředí hl. m. Prahy
Článek Sběrný dvůr hl. m. Prahy na stránkách společnosti Komwag, podnik čistoty a údržby města, a.s.
Článek Sběrné dvory na stránkách svozové společnosti Pražské služby, a.s.

11.9.2015 13:43:32 | přečteno 10197x | Ing. Jaromír Mareš

Úřad městské části Praha 11,
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415

tel: 267 902 111
fax: 267 902 286

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

Městská část Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 4

IČ: 00231126
DIČ: CZ00231126

Datová schránka MČ Praha 11
Datové zprávy můžete zasílat do naší datové schránky.

  • Identifikační číslo datové schránky úřadu je nr5bpci

Objekty Úřadu MČ Praha 11 a dopravní spojení.

ÚMČ Praha 11, Ocelíkova 672/1

38676

úřední hodiny

Odbory: územního rozvoje, kancelář starosty, kancelář tajemníka, ekonomický, majetkoprávní, správy majetku

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Podatelna

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

Informační kancelář

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 14:00 hod.

V pátek informační kancelář provádí výpisy a ověřování pouze do 13:30 hodin.

V informační kanceláři se provádí ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu. Dále je zde v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.
Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice informační kanceláře v Ocelíkově ulici. 

Pokladna

Běžné úřední hodiny pokladny

Pondělí 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Úterý 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 10:00 hod. 15:00 - 17:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 10:00 hod. 14:30 - 15:30 hod.
Pátek 8:00 - 10:00 hod. -

Úřední hodiny pokladny v době zástupu

Pondělí 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Úterý 9:00 - 10:00
Středa 9:00 - 10:00 15:00 - 16:00
Čtvrtek 9:00 - 10:00
Pátek 9:00 - 10:00 -

Dopravní spojení

stanice

Háje

autobus

125, 136, 154, 165, 170, 183, 213, 232, 240

metro

C - Háje

ÚMČ Praha 11, Vidimova 1324, 1325
úřední hodiny

Odbory: živnostenský, školství a kultury, životního prostředí, útvar interního auditu a kontroly

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Odbor vnitřních věcí

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 15:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.

Pozn. v rámci projektu Czech POINT poskytuje ověřené výstupy ze systému.

Odbor výstavby

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Metodějova

Metodějova

autobus

136, 213 

136, 213 

metro

C - Háje

C - Opatov

ÚMČ Praha 11, Nad Opatovem 2140
úřední hodiny

Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, Odbor kancelář starosty - oddělení krizového řízení, telefonní ústředna ÚMČ

Pondělí 8:00 - 17:30 hod.
Úterý 8:00 - 11:30 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.

Dopravní spojení

stanice

Ke Kateřinkám

autobus

136, 213

metro

C - Opatov
cca 200m od st. metra

Informační kancelář ÚMČ Praha 11, ulice Šustova 1930

v objektu polikliniky Šustova (3. patro, č. dveří 4026)
tel.: 267 902 499

úřední hodiny

Pondělí

8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.

Úterý 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Středa 8:00 - 17:30 hod.
polední pauza: 13:00 - 14:00 hod.
Čtvrtek 8:00 - 15:30 hod.
polední pauza: 12:30 - 13:00 hod.
Pátek 8:00 - 12:00 hod.

V informační kanceláři je v provozu Czech Point, kde je možné získat ověřený výpis z katastru nemovitostí, z obchodního a živnostenského rejstříku, z rejstříku trestů, z registru účastníků provozu modulu autovraků, ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, z bodového hodnocení řidiče a z insolvenčního rejstříku.

Nově jsou v informační kanceláři poskytovány služby spojené s datovými schránkami. Pracovnice s vámi vyřídí žádost o zřízení, zrušení a znepřístupnění přístupových kódů datové schránky.

Konverzi dokumentů, z papírové podoby do digitální a naopak, provádí pouze pracovnice v informační kanceláři v Ocelíkově ulici.

Dopravní spojení

cca 200 m od stanice metra C - Chodov

Volba verze

Kterou verzi stránek chcete zobrazit?

Mobilní Normální